O ja, het is 2023

2 januari 2023 - Singapore, Singapore

C9C7B901-F054-4DC0-B0D5-C9E0039AF7A8

Na een soepele reis landen we, zonder slaap, vroeg in de ochtend in Singapore (ongeveer een uur na Nieuwjaar Nederlandse tijd). De jaarwisseling ging geheel aan ons voorbij, er was geen aftelmoment in de lucht. Het moet ergens boven Pakistan of India geweest zijn.

De trein brengt ons snel naar ons hotel waar we kort wat bijslapen. Wat direct opvalt: ontzettend drukke Aziaten en kinderen die maar rondrennen en schreeuwen (maar het zal ons slaapgebrek wel zijn). We eten wat street food in een zo’n typische food court. Singapore is ‘s avonds op zijn mooist maar de slaap wint het van een uitstapje.

De volgende dag hebben we een paar uur de tijd om stad te zien. We pakken een hop on hop off bus en zien o.a. Chinatown (niet te missen daar: 2023 is het jaar van het konijn), het hotel met een schip on top, de botanische tuinen (prachtig maar geen tijd om te bekijken) en Little India. Singapore City oogt als een scene uit een Avengers film waar superheroes jagen op aliens, heel futuristisch.

2-1 2-2 2-3

1. Cheekybeekie:
    7 januari 2023
    Singapore Airlines, we expected better from you! 🌚
  2. Gerda Beek:
    7 januari 2023
    Ja wij ook maar ik denk dat ze geen kinderen wilden wakker maken want dan heb je de poppen aan het dansen en is het gedaan met de rust😬
  3. Ferdinand Wopereis:
    24 januari 2023
    Misschien dat jullie nog eens een reisje door dit gebied maken met Singapore, Thailand, en Indonesië en Viëtnam ... keep on dreaming !